Job 1 van 4


Report this listing

Solliciteren



Projectleider vastgoed


Functie

Grensarbeid zoekt voor Stichting Pergamijn te Echt een projectleider vastgoed.

“Het mooie van mijn werk is dat ik elke dag ervoor kan zorgen dat onze bewoners een thuis hebben.”

Pergamijn ondersteunt mensen met een verstandelijke beperking vanuit hun eigen vraag en behoefte. Zo zelfstandig als mogelijk, zo beschermd als nodig. Terrein Pepinusbrug in Echt is een beschermende woonomgeving met specialistische zorg en behandeling voor mensen met (hoog)complexe ondersteuningsvragen. Op diverse locaties in Midden- en Zuid-Limburg biedt Pergamijn zorg- en woonconcepten in de wijk voor mensen met (complexe) ondersteuningsvragen. In partnerschap met het netwerk rondom de cliënt maken we voor hem of haar van elke dag een goede dag. Dit doen we professioneel, positief en met passie voor onze bijzondere doelgroepen!

Waar ga je werken?

De afdeling vastgoed & huisvesting bestaat uit een team van 7 medewerkers; 1 uitvoerder, 3 huismeesters, 3 vakmonteurs (electro, werktuigbouw en bouwkundig). Wij dragen bij aan de kwaliteit van bestaan door het bevorderen van de leefbaarheid binnen de woon- en dagbestedingsvoorzieningen.

Het doel van onze afdeling is: het op orde brengen en of het in stand houden van gebouwen, terreinen en (gebouw gebonden) installaties. Daarnaast verzorgt de afdeling verbouw- en renovatieprojecten. We werken bovendien nauw samen met de afdeling vastgoed projecten (nieuwbouw en of grootschalige projecten).

Wat goed is om te weten is dat we midden in een ontwikkeling zitten. Dat betekent dat jij mee kunt bouwen aan de toekomst van de afdeling.

Wat ga je doen?

  • Als collega van het team vastgoed services ben je verantwoordelijk voor tijdige, klantgerichte, kwalitatieve en kostenbewuste afhandeling van kleine en middelgrote, planmatige onderhoudswerkzaamheden van het vastgoed. Denk hierbij aan schilderwerk, installatiewerk, bouwkundige aanpassingen, reparaties.
  • Je begeleidt de uitvoerders in hun werk. Ook geef je uitvoering aan het MJOP (meerjaren onderhoudsplan) in samenwerking met onze vastgoedpartners voor onder andere bouw, elektra en installaties.
  • Je hebt contact met de (interne) opdrachtgevers zoals de teammanagers en medewerkers huisvesting enerzijds. Je gaat bijvoorbeeld op de locaties ophalen wat zij de komende jaren aan investeringen nodig hebben.
  • Anderzijds heb je contact met leveranciers als het gaat om offertes en uitgevoerd werk.
  • Met jouw kritische blik zie jij waar verbetering mogelijk is en doet voorstellen die het proces voor de interne klant positief beïnvloeden en implementeert deze na goedkeuring.
  • Je beheert, registreert en rapporteert over de werkorders met behulp van het systeem Topdesk.
  • Je werkt nauw samen met de planner/ werkvoorbereider en het bedrijfsbureau vastgoed.

Jouw profiel

Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau in de richting bouwkunde, MTS of vergelijkbaar én je hebt ervaring in een soortgelijke job.
  • Domein: Gebouwen
  • Een project leiden
  • Controleren of veiligheids- en exploitatievoorschriften en -procedures nageleefd worden (verkeerscirculatie, signalisatie, ...)
  • De exploitatiebehoeften en –vereisten evalueren (aanpassingen, renovaties, aankopen) en technisch-economische oplossingen bepalen
  • Teams, diensten, afgevaardigden, directies, ... adviseren en technisch bijstaan
  • De uitvoering van onderhoudswerkzaamheden en de conformiteit van de uitbating van infrastructuur of gebouwen controleren (begaanbaarheid in de winter, herstellingen, ...)
  • Dienstverslagen opstellen en actualiseren (operaties, werkzaamheden, incidenten, aanpassingen, ...)
  • Menselijke en materiële middelen organiseren en onderhoudsoperaties coördineren aan wegeninfrastructuur, kunstwerken, gebouwen, ...
  • De exploitatiestrategie van de infrastructuur en herzieningen hieraan (helpen) vastleggen
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden

Aanbod

Wat bieden we jou?

Arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris in overeenstemming met de cao gehandicaptenzorg: FWG 45; (min. €2.766,- max. €3.861,- o.b.v. 36 uur) afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Een interessante werkkostenregeling (voordelen bij de aanschaf van een telefoon, tablet of fiets, sportclub,…)
  • Lees hier meer over de CAO Gehandicaptenzorg: CAO Gehandicaptenzorg 2021-2024 | Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (vgn.nl)
  • 144 verlofuren en 57 uren Regeling balansverlof per jaar op basis van een fulltime dienstverband (36 uur)
  • Vakantiegeld (8%), eindejaarsuitkering (8,33%), reiskostenvergoeding, onregelmatigheidstoeslag, kerstgeschenk en attentie Dag van de Zorg
  • Intentie tot vast dienstverband
  • Echt is goed te bereiken vanuit Sittard, Geleen, Beek, Heerlen, Maastricht, Maasmechelen, Maaseik en Kinrooi.

En verder vinden we het belangrijk:

  • Dat je een goede werk-/privébalans vindt.
  • Dat je je als professional kunt blijven ontwikkelen en groeien in je werk. Daarom geven we veel aandacht aan scholing (onder meer via een online leerplatform) en heb je bij Pergamijn mogelijkheden om zelf je carrière pad uit te stippelen.
  • Dat er een fijne werksfeer is dankzij teambuilding, personeelsvereniging, kerstevent voor personeel en meer.

Ter info voor de Belgische sollicitanten: Over het algemeen is de loonbelasting in Nederland lager waardoor een Nederlands nettoloon, afhankelijk van de gezinssituatie, vaak hoger is dan in België. Je kunt als werkzoekende bij onze partners terecht ( international@vdab.be ) voor gratis basisinformatie over het wonen en werken aan de andere kant van de grens. Het gaat dan vooral over sociale zekerheid, belastingen en arbeidsrecht. Afspraak inboeken? klik

Solliciteren

Timo Hesemans
0031650203286
Maastricht@grensarbeid.eu

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht